نقش یک وکیل بانکی

فهرست مطالب

در اینجا برخی از انتظارات واقع بینانه وجود دارد که قبل از پذیرش موقعیت به عنوان وکیل بانکی باید در نظر بگیرید. وکیل بانکی و مالی در بخش خصوصی است. با او در مورد اینکه واقعاً شغلش چگونه است صحبت کردیم.

کدام مهارت ها مهم هستند؟

مهارت‌های کپی‌نویسی، مهارت‌های ارتباطی و درک مسائل تجارت جهانی.

انگیزه شما برای ورود به عرصه حقوق چیست؟

من می خواستم سیاستمدار شوم و چون هر سیاستمداری وکیل است، حقوق خواندم. پس از اتمام تحصیلاتم، باید واجد شرایط بودم و پس از تجربه بخش بانکی و مالی، هرگز به عقب نگاه نکردم.

چرا باید به جای پیوستن به یک شرکت در موسسه خصوص بمانم؟

من فکر می کنم هر وکیلی باید به اندازه کافی در دفتر خصوصی بماند تا بتواند بینش گسترده ای در مورد انواع مختلف کار و در مورد من معاملات کسب کند. خدمات خصوصی فرصت استثنایی را برای وکیل فراهم می کند تا درک درستی از نحوه عملکرد وام دهندگان و شرکت های مختلف داشته باشد.

هنگامی که واجد شرایط شدید، به سرعت با تنوع بسیار بیشتری نسبت به زمانی که برای یک شرکت یا بانک کار می کردید، مواجه خواهید شد. من همچنین معتقدم اگر بتوانید در طیف وسیعی از کارها تجربه داشته باشید و چند سال تجربه داشته باشید برای هر موسسه یا شرکتی ارزشمندتر خواهید بود.

من فکر می کنم هر وکیلی باید به اندازه کافی در دفتر خصوصی بماند تا طیف وسیعی از تجربه در انواع مختلف کار و در مورد من معاملات کسب کند. خدمات خصوصی فرصت استثنایی را برای وکیل فراهم می کند تا درک کند که چگونه وام دهندگان و شرکت های مختلف کار می کنند.

چه توصیه ای به یک وکیل تازه کار که به دنبال راه اندازی یک مطب خصوصی است می دهید؟

مهم است که یک شرکت حقوقی خوب پیدا کنید که بتواند طیف گسترده ای از معاملات / پرونده ها را برای کمک به رشد شما به عنوان یک وکیل ارائه دهد. همچنین همکاری با وکلای معتبر در صنعت حقوقی بسیار مهم است زیرا هر معامله عالی به احتمال زیاد روی میز آنها ختم می شود و می توانید آموزش های خوبی دریافت کنید که به عنوان یک وکیل در آینده به شما کمک می کند.

هرگز اهمیت یافتن شغل در یک شرکت حقوقی خوب را دست کم نگیرید.

چه توصیه ای به کسی می کنید که به دنبال انتقال به صنعت حقوقی از یک صنعت دیگر است؟

من به آنها توصیه می کنم که برای کارهای سخت آماده شوند، زیرا تحصیل در رشته حقوق بسیار سخت است و نیاز به آموزش مداوم دارد، چه از نظر تدوین متون یا درک ساختار تامین مالی در بازار. شما باید از آنچه در بخش مالی اتفاق می‌افتد مطلع باشید، از رقبا جلوتر باشید و با قوانین و رویه قضایی به‌روز باشید.می تواند کار زیادی باشد، اما در عین حال بسیار هیجان انگیز است، زیرا شما هرگز خسته نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب مرتبط

وک

وکیل ارزان در شهریار

اگر می خواهید وکیل ارزان در شهریار  داشته باشید،یکی از گزینه هایی که می توانیم به شما معرفی کنیم دفتر حقوقی  اندیشه صلح  می باشد

بهترین وکیل حقوقی تهران

در این مقاله در خصوص بهترین وکیل حقوقی تهران صحبت می کنیم به طور کلی داشتن این عنوان کار هر کسی نیست و به ندرت

عکسی در خصوص مشاوره حقوقی تلفنی 909 می باشد

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹

.مشاور حقوقی تلفنی ۹۰۹  میتواند یکی از اساسی ترین نیاز های جامعه امروزی باشد و اگر این مشاور خوب، متعهدانه دلسوزانه و به موقع باشد

تماس فوری با وکیل
تماس فوری با وکیل